xjaiimm.reismee.nl

Tweede dag London

Hallo allemaal,

Jaja hier ben ik dan; in LONDON. Na een uurtje vliegen was ik dan eindelijk aangekomen. Gelukkig zijn de mensen heel vriendelijk en behulpzaam dus ik vond als snel de weg naar mijn bagage en het treinstation. Eenmaal bij het treinstation heb ik de Gatwick Express genomen naar Victoria. Hier werd ik opgehaald door de vader van het gezin. Hij bracht me naar hun huis. Het gezin is gelukkig super vriendelijk. Natuurlijik is het wennen want niet alle conversaties in het Engels kan ik volgen, maar dat zal nog wel komen. Toen ik aankwam rond acht uur waren de kinderen nog op, dus ik heb mezelf meteen aan ze kunnen voorstellen. Ik heb ze naar bed gebracht en toen met de ouders wat gegeten. Rond een uur of elf ben ik naar bed gegaan. Ik slaap tijdelijk nog in de kamer van het oudste meisje. (Ik zit in een familie met twee kindern, beiden meisjes, van 4 en 9). Want hun andere au pair is er nog. Even appen met het thuisfront en daarna meteen in bed gedoken, was moe van de reis, en al die nieuwe ervaringen.

Vanmorgen 6.30 op. Dat gaat nog wat worden deze week, elke dag zo vroeg op! Kinderen ontbijt geven, tandjes poetsen en aankleden. Nadat dit eindelijk gelukt is, wat overigens met moeite gaat binnen drie kwartier, heb ik samen met Claudia (de au pair) Florence(4) naar school gebracht met de bus. Rond half negen waren we terug. We hebben net de vaatwasser geleegd, de was opgehangen en nu hebben we vrije tijd. Erg fijn, aangezien ik straks nog veel moet doen aan school. Eerst natuurlijk London beter leren kennen. En natuurlijk de straat niet vergeten te onthouden. Ik denk dat het wel handig is om een paar rondjes te lopen, want alles lijkt op elkaar. Claudia gaat morgen weg en ik weet nu al dat ik niet rechtstreeks de weg terug ga kunnen vinden als ik alleen ben. Snel maar een abbonnement afsluiten zodat ik google maps kan opstarten

Wink
.

Ben benieuwd wat me straks te wachten staat als we de kinderen uit school hebben gehaald!

Liefs,

Jamie

Reacties

Reacties

Jacoline stolk

Hoiii Jamie, leuk wat van je te lezen , we zijn blij dat het een leuk gezin is . En ik hoop dat je snel de weg naar huis weet te vinden ???? Dikke kus van ons Jacoline xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!